Általános Szolgáltatási Feltételek

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Majdán Péter egyéni vállalkozó (székhely: 1173, Budapest Újlak utca 23-29. 3/15., adószám: 69143250-1-42), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett figuranet.hu webáruház (“Webáruház”)  használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Majdán Péter egyéni vállalkozó
A szolgáltató székhelye: Magyarország 1173 Budapest, Újlak utca 23-29. 3/15.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: [email protected]
Adószáma: 69143250-1-42
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Belügyminisztérium, Nyilvántartások Vezetéséért Felelős Helyettes Államtitkár Okmányfelügyeleti Főosztály
Telefonszámai: +36-30-791-15-04
Engedély száma: 52760286
A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai:

Név: Magyar Hosting Kft.
Székhely: H-1132 Budapest Victor Hugo u. 18-22.
Telefonszám: +36 1 700 2323
Email: [email protected]

Az általános szerződési feltételek elfogadása

A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:

  1. A regisztráció menete
  2. A kosár használata
  3. A megrendelés összeállítása
  4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
  5. A megrendelés elküldése
  6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:

Ha a Felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, a szolgáltatási kötelem keletkezéséről a Szolgáltató emailben (Korm.r.4.§ 9.) tájékoztatja a Megrendelőt. A megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 72 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) 2001:CVIII 6.§(2) szerint.
A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
45/2014(II.26)Korm.r. 15.§(1) szerint eljárva, ezúton is felhívjuk vásárlóink szíves figyelmét, hogy a webáruházban leadott megrendeléssel a vásárlónak fizetési kötelezettsége keletkezik!
A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
Vásárlóink számlázási adatait ezért rögzítenünk kell.Korm.r.4.§ 9. tartós adathordozó: olyan eszköz, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését. Ilyen eszköz különösen a papír, az USB kulcs, a CD-ROM, a DVD, a memória kártya, a számítógép vagy szerver merevlemeze és az elektronikus levél.
Weboldal Műszaki Üzemeltetése:2001:CVIII.Ektv.4.§ h) pontja tekintetében tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy adataik tárolását az Magyar Hosting Kft. (Budapest, Victor Hugo u. 18, 1132) szerverterme végzi. Az adatok tehát Magyarországon belül, Budapesten kerülnek tárolásra.
A rendeléskezelés során történő adatkezelés szabályait a 2018. évi GDPR rendelet alapján készült Adatkezelési nyilatkozatunk tartalmazza

A termékek lényeges tulajdonságai:

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
A Webáruházban  az 1997:CLV.Fogyv.tv.14.§(4) és (5) szerint az árak ÁFA-val növelt bruttó árak, feltüntetése magyar forintban történik. A termékek mindig a megrendelés pillanatában feltüntetett fogyasztói áron kerülnek értékesítésre – Szolgáltató fenntartja a jogot termékei árainak eseti változtatásaira, amely nem visszaható hatályú.
Korm.r. 6.§ Ha a vállalkozás a szerződéskötést követő kapcsolattartáshoz elektronikus ügyintézést biztosít, a vállalkozás biztosítja, hogy a vele kapcsolatba lépő fogyasztót a megkeresésért díj nem terheli. A Webáruház ügyfélszolgálati email címe [email protected]

Előrendelések kezelése:

Az előrendeléseket nem lehetséges raktáron lévő megrendelésekkel együtt leadni, kérjük figyeljenek oda a rendelés leadásakor.
Az előrendelések leadása nem jár a megrendelés pillanatában fizetési kötelezettséggel. A Megrendelőnek lehetősége van a termék bemutató oldalán feltüntetett becsült érkezési idő utolsó előtti napjáig az előrendelését módosítani, illetve törölni. A módosítás és törlés nem jár fizetési kötelezettséggel. Amennyiben letelik a fentebb megjelölt időpont a Megrendelőnek fizetési kötelezettsége keletkezik!

Kiszállítás:

A szállítási határidők és lehetőségek a “Szállítási információk” menüpontban megtalálhatóak. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval e-mailben vagy telefonon egyeztetett időpontban végzi. A vásárló köteles a kiszállítás időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
Minden csomagban számlát küldünk, mely a szállítási díjat is tartalmazza. A szállítási költség magában foglalja a csomagolás során felmerülő költségeket is.
Személyes átvételre nincsen lehetőség!

Lehetséges fizetési módok:

  • Készpénzes fizetés személyes átvételkor
  • Bankkártyás fizetés
  • PayPal fizetés

A bankkártyás fizetés módja

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruházunk oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:

  • Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
  • Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé! Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
  • Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 – 2009. október). Kérjük, a lenyitható ablakokból válassza ki az ön kártyájának érvényességi dátumát!
  • Ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!

A tranzakció lebonyolítására alkalmas bankkártyákról alább, a Biztonságos bankkártya-tranzakciók pontban található bővebb információ. A tranzakció eredményét a pénzügyi szolgáltató automatikusan – 5-10 másodpercen belül – megküldi a rendszernek. Kérjük ne zárja be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot!

Az alábbi SimplePay nyilatkozat automatikusan elfogadásra kerül az ÁSZF elfogadásával:
Tudomásul veszem, hogy a(z) Majdán Péter EV (székhely: 1173, Budapest Újlak utca 23-29. 3/15.) adatkezelő által a(z) https://figuranet.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail, telefonszám, számlázási cím, és szállítási cím. Az adatfeldolgozóáltal végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

A megrendelések feldolgozása és teljesítés:

A vásárlás visszaigazolása:
A sikeres vásárlásról e-mailban értesítjük Önt. Ha ezt a visszaigazolást 3 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem elektronikus úton keressen minket a fentebb megadott email címen. A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!
Hiba a fizetés során:
Amennyiben hiba lépett fel a fizetés során, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat! Ne indítsa újra a vásárlást!
Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén:
A megvásárolt termékekről a vásárló adatainál megadott névre automatikusan számlát állítunk ki, melyet a megadott email címre kézbesítünk. Amennyiben más névre, vagy cég számára szeretne számlát kérni, úgy kérjük, hogy azt a számlázási mezőbe feltüntetni szíveskedjen.
Biztonságos bankkártya tranzakciók:
Fizetési oldalunkon keresztül fizethet bankkártyával, az OTP Bank által nyújtott biztonságos szolgáltatás segítségével. A honlap minden vásárlói adatot a nemzetközi szabványoknak megfelelő, biztonságos, 128 bites SSL titkosítással védetten kezel.

Elállási jog:

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (1173 Budapest, Újlak utca 23-29. 3/15. [email protected]). Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. (lásd lejjebb)
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai:

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. Ön köteles számunkra (Majdán Péter EV. 1173 Újlak utca 23. 3/15.) számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

Elállási nyilatkozatminta:

Címzett: Majdán Péter EV. 1173 Budapest, Újlak utca 23. 3/15. +36-30-791-15-04, [email protected]
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt:

Szavatosság:

  • 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről.
  • 1959. évi IV. törvény a Polgári Törvénykönyvről (a szavatosságra és a jótállásra vonatkozó szabályok).

Az Általános Szerződési Feltételek (fenti szöveg) letölthető INNEN

Share this post