Gyakran Ismételt Kérdések

Nem. A megjelölt várható érkezési időig bezárólag küldünk értesítést a termék érkezéséről. Az értesítést követő 5 napon belül kell kifizetni a termék árát.
Igen. Webáruházunk egyenesen küzd a hamisitványok ellen. Minden termékünk 100%-ig eredeti, egyenesen Japánból vagy a gyártó hivatalos európai disztribútoraitól származik. A Japánból érkezőkön arany színű Toei matrica található, míg az Európában értékesíettnek külön európai vonalkódja van a doboz alján.
Az átvétel napján köteles vagy ellenőrizni a csomag tartalmát, amennyiben hibát találsz rajta, azt azonnal fotózd le és küldd el nekünk a hibajelentő űrlapunk segítségével. Mi hamarabb felvesszük veled a kapcsolatot és kicseréljük a terméket, vagy visszaküldjük a gyártónak.
Kérjük ebben az esetben lépj kapcsolatba velünk, hisz nagy valószínűséggel a gyártónál vagy a hivatalos disztribútorainál megtalálható a keresett termék. Ilyen esetben feltöltjük az oldalra és értesítünk róla.
Az oldal nem engedélyezi a normál rendelések és az előrendelések összekeverését, ezért, ha a kosárban már volt normál rendelés, majd hozzá került egy előrendelés, akkor a kosár tartalma törlődni fog, és csak az utólag hozzáadott termék lesz benne.
Igen, ha nem a megjelölt raktárba kerülés előtti 7 napban szeretnéd törölni. Nincs más teendőd, mint írni nekünk a Kapcsolat oldalon keresztül egy levelet, amiben megjelölöd melyik előrendelést szeretnéd lemondani. Az utolsó 7 napban már nem lehet lemondani az előrendeléseket, akkor már vásárlási kötelezettség keletkezik.
A raktáron található termékek szállítási ideje 5-9 munkanap. Előrendelés esetén pedig a termék megérkezésekor értesítést küldünk, amelynek során ki kell fizetni a terméket. A fizetés megérkezésének megerősítésétől számított 5-9 munkanapon belül megérkezik a termék.
Igen van, Budapest belvárosában előre egyeztetett időpontban és helyszínen.